De voorbereidingen - Reisverslag uit Norg, Nederland van Elske - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Norg, Nederland van Elske - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Elske

24 April 2014 | Nederland, Norg

Het is nu donderdagmiddag alles is eindelijk geregeld en, als het goed is, ingepakt. Morgenmiddag vlieg ik naar Peru, ik heb er zo veel zin in!

Morgenavond kom ik om 18:00 lokale tijd aan in Lima, de ochtend daarna vlieg ik door naar Cuzco waar ik 6 weken zal blijven.

Ik heb inmiddels al een heleboel geld ingezameld met de high tea en dankzij donaties, heel erg bedankt iedereen! Ik hoop dat ik het geld goed kan besteden aan een mooi project in Peru.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 12238

Voorgaande reizen:

25 April 2014 - 21 Juni 2014

Vrijwilligerswerk en Spaans in Peru

Landen bezocht: